DiversePromoții

Reducere la cartile BUSINESS!

Promotia a expirat! Cartile pot fi comandate la pret intreg

PACHET PROMOTIONAL BUSINESS: Indrazneste! + Consultanta si management. Solutii pentru criza + Nu stiu. Arta incertitudinii si a oportunitatii + Nu fac. Arta de a actiona fara efort + Transormational HR. Pasionat de oameni sau pasionat de business? + Noua era antreprenoriala. Trezirea spiritului intreprinzator in oameni, companii si tari

Reducere 20% pentru fiecare titlu achizitionat separat!

Reducere 25% + transport gratuit pentru achizitionarea intregului pachet!

Cumpara aici!

Indrazneste!

Într-o perioadă dinamică din punct de vedere socio-economic și în plină eră digitală, principiile și practicile clasice de management nu mai sunt suficiente. În acest context, editura Prior anunță lansarea cărții „ÎNDRĂZNEȘTE!”, una dintre cele mai apreciate lucrări de business ale momentului, sub semnătura lui Philippe Guitard (Senior Executive Vice President Veolia CEE), Mădălin Mihailovici (Director General, Apa Nova), Irina Munteanu (Director Financiar, Apa Nova), Cristian Matei (Co-fondator și Președinte al Advanced Thinking), Steve Towers (Președinte Executiv al Business Process Group).

Cartea se constituie dintr-o succesiune logică de recomandări și bune practici cu privire la modul în care o organizație poate să răspundă provocărilor mediului de business actual. Ea aduce în prim-plan întregul proces de re-engineering inițiat de Apa Nova în 2015, în urma căruia s-a dezvoltat o nouă arhitectură organizațională care a permis creșterea eficienței și construirea unei noi culturi organizaționale, orientată spre performanță, care permite realizarea digitalizării în condiții optime. De altfel, în 2019, Proiectul Apa Nova a câștigat premiul pentru cel mai bun Proiect de Transformare Organizațională din lume, în cadrul celui mai prestigios eveniment la nivel mondial – OPEX WEEK Business Transformation Summit din Florida, Statele Unite ale Americii.

Philippe Guitard (Senior Executive Vice President Veolia CEE) spune despre carte: „Este o poveste de succes din viața reală, care arată încercările prin care a trecut o organizație în timpul unei transformări radicale ce a depășit toate așteptările. Aceasta este, de asemenea, un ghid practic care analizează în detaliu modul de abordare a schimbării în cadrul unei companii. Poate sta la baza transformării oricărui tip de business sau poate fi utilizată pentru a seta un mod de lucru performant la nivel Local, Regional sau Global. De aceea ne-am propus să-l împărtășim tuturor.”.

Consultanta si managament. Solutii pentru criza

Confruntati cu incertitudinea pietei, la sase ani dupa inceputul crizei economice, antreprenorii si managerii simt mai mult ca oricand ineficienta solutiilor de criza si necesitatea reimprospatarii lor. Parcurgand cercetarile celor mai buni specialisti din domeniu, Consultanta si managament. Solutii pentru criza este o lucrare ce inglobeaza cele mai evidente probleme critice ale pietei, cu aspecte ce tin de cele mai mici detalii, ilustrate cu exemple recente si semnificative. Textul prezinta managerilor si celor care studiaza mediul de business, trei categorii de informatii reunite in acelasi volum: efectele recesiunii asupra companiilor, modele si tehnici de analiza pentru problemele create de recesiune si solutii care au avut succes sau, cel putin, par a fi promitatoare in depasirea dificultatilor. Cartea reprezinta un ghid valoros indiscutabil, nu doar pentru directorii de intreprinderi si antreprenori, ci si pentru cercetatori si studenti. Prin contributiile semnificative in dezvoltarea managementului din Romania, numele profesorului Petre DATCULESCU constituie deja cea mai buna recomandare pentru lucrarea de fata Fondator al Institutului Roman de Sondare a Opiniei Publice (IRSOP), doctor in psihologie, cu studii la Universitatea din Michigan si avand o experienta decisiva in cercetarea de piata, autorul ne ofera perspectiva sa de referinta asupra problemelor, a instrumentelor de analiza si a solutiilor pe timp de criza, aspecte prezentate detaliat in cartea Consultanta si management. Solutii pentru criza

Nu stiu. Arta incertitudinii si a oportunitatii

Daca va confruntati cu probleme insurmontabile la locul de munca, poate ca a venit vremea sa renuntati. Renuntati la iluzia ca detineti controlul, renuntati la ceea ce credeti ca stiti, renuntati la reactii. Avand “Nu stiu” ca ghid in aparenta ceata a incertitudinii, veti fi surprinsi de cat de multe veti descoperi la celalalt capat Marshall Goldsmith, autor de succes al cartilor Triggers, MOJO si What Got You Here Won’t Get You There.

Transformational HR: Pasionat de oameni sau pasionat de business?

Perry Timms ne invita la lectura unei lucrari care expune, provoaca, explica, descrie, reinventeaza, conecteaza si… te invita sa reflectezi. Dincolo de a fi un handbook, departe de a fi o lectura exclusiv adresată HR-ilor, Transformational HR [Pasionat de oameni sau pasionat de business?] este povestea scrisa a unui practician, care are curajul de a porni o revoluție cu si pentru generatiile aflate acum la varsta activa pe piata muncii, in numele generatiilor care vor urma. De la observarea atenta a ce nu (mai) merge schimbat, la tendintele puternice care ne influentează viata, cu o colectie de instrumente de OD, catre o transformare a universului muncii conform dorintelor celor mai importanti jucatori: cei care muncesc.

„Nu exista nicio indoiala ca Perry are un stil propriu – lucru evident in tot ceea ce face. Aici se foloseste de această caracteristica pentru a descrie comportamente, atitudini, mentalitati si competente la nivel individual, colectiv si strategic. Ma bucur sa observ faptul ca Perry leagă aceste lucruri de standardele profesionale ale HR propuse de CIPD si, de asemenea, de Hackathonul pe care l-am organizat in 2013 împreună cu Gary Hammel. Este incurajator faptul ca instituția CIPD, membrii sai si practicienii precum Perry, in cautare de alternative la modurile conventionale, pot lua cu totii parte la un dialog despre maniera in care vom construi aceasta profesie in viitor.”

— Peter Cheese, CEO al CIPD

NU FAC. Arta de a actiona fara efort

Intr-o lume definita de viteza si agitatie in care totul pare ca se petrece pe repede-nainte, Diana Renner si Steven D’Souza te invita sa descoperi ca se poate si altfel. Pentru ca nu a nu face inseamna de fapt, a face cu adevarat, inseamna a fi prezent, a reflecta, a lasa mintea sa hoinareasca si sa se refaca, recupereze, sa se improspateze. Dupa cum spune Daniel Pink, autor al Drive, este vorba despre ceva mai inaltator: o colaborare cu energia situatiei, in ton cu mediul din jurul sau, folosind resurse limitate in cel mai util mod cu putinta. Incearca sa nu faci. Ar putea fi cel mai bun lucru pe care nu l-ai facut vreodata. Aceasta carte va juca un rol important pentru tine, indiferent daca esti lider de echipa, CEO sau daca tocmai iti incepi cariera.

Noua era antreprenoriala. Trezirea spiritului intreprinzator in oameni, companii si tari.

Volumul prezinta interviuri si lectii ale celor mai mari antreprenori ai lumii. Include si diverse exercitii de la apreciatele seminare ale companiei Farrell, utilizate de peste 5 milioane de participanti. Larry C. Farrell este presedintele societatii The Farrell Company, care se afla in topul firmelor de consultanta din intreaga lume in domeniul cercetarii si al educatiei antreprenoriale.

Articole asemănătoare

Back to top button
error: Conținut protejat!!